zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

álomfejlesztés

2008.12.16. 15:59 cigarettachick

jegygyűrűt kaptam álmomban
örültem neki nagyon, felhúztam
pókhálófonatszerű ezüst
csillogott a mákszemnyi áttetsző kövektől
széttártam a karjaimat
és fény sugárzott a tenyereimből
és a homlokomból
és olyan illatot éreztem
mint amikor nyáron a frissen nyírt fűre süt a nap.

csak eszembe jutott.

Krúdy álmoskönyve szerint minden gyűrű házasságot jelent minden álmoskönyv szerint, a kövekkel kirakott különösen, szerelmet ugyan nem feltétlenül, viszont fényt látni: titkos szerelem. Illetve az ujjon viselt gyűrű sikeres tervet jelent. Szerintem ez jól hangzik. :) és még egy fontos elemet találtam: ezüstfonal = Remény... - írta erre ildi. hümm.

nem tudom, milyen lesz a szombat, amikor técsői doktornőnek megpróbálom elmondani, hogy nem vagyok jobban, nem vagyok rosszabbul, csak simán nem vagyok.

egyébként a múlt pénteket még forgatom, rágcsálom, és megpróbálom felfogni. ide-oda teszem.

de hogy ne csak komolykodjak: neugassá, te csak egy kefír vagy. még akkor is, ha akkora, mint egy kémény. de ez hogy képzelik???

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr49826366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása