zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

teraszra visz az érzés

2008.08.26. 10:41 cigarettachick

11 és fél óra alvás után kábé ugyanúgy érzem magam, mint tegnap, csak a fejem nem koppan olykor-olykor a klavin. illenék sommázni az utóbbi heteket, de ettől sem rágnátok le a körmötöket: nikivel bejártuk a fél világot, fagyiztunk, fodrászoztunk (ő nem lett shirley temple és én se csifó dorina), mulattunk sokat. vizitáltam anyuékat (nem elégszer) és mindig jó volt az, és persze dolgozom is sokat, amibe a macskaszemét bele-belevillantja egy rasztaman. szelidítjük egymást, jól mulatunk eközben. de a legtrúbb móka akkor is két hét múlva kezdődik: niki, ötezer fok, tengerpart, szabadság. egy perc munka sem.

kaparom közben össze a lakást és magamat is, néha meglep, milyen jól lehet lelket üríteni kádsikálás, ruhaöblítés és hófehérmatracból kávé-és vörösborfolt-eltűntetés közben (kijött!). az idei nyár hozadékait - mind pozitívakat, mind negatívakat - értékükön kezelem.

a sziget meg jó szar volt, hiába voltak megasztárok - az egyetlen HŰHA-zenekar, ami érdekelt, sem kötött le különösebben, így azon kaptam magam például, hogy egy viking lóg a csuklómon, én meg valami háborúellenes svéd zenekar metálkodásán ugrálok.

szóval ez útközben annyira nem látszott, de most egyre inkább úgy látom, hogy alakítgatom a formát, lesimítom a sarkokat, csiszolom az éles részeket, és lassan teljesen kész lesz a forma, amibe bele lehet gömbölyödni. és már most sem olyan kényelmetlen.

nesztek napidal is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr58633449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabesz 2008.08.27. 10:24:28

Klára, most akkor a napidalra hívsz, vagy csak odakúrtad az asztalra?

cigarettachick 2008.08.27. 13:55:22

napidalra. de azért oda is kúrtam. egy kicsit.
süti beállítások módosítása