zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

hercegnő, hozzak reggelit?

2008.08.11. 14:29 cigarettachick

a balatone fesztiválról a következő szakkifejezéseket szeretném megosztani
 

pozitív hozadék
végtelen nejlon
vaddisznajok
profit
sávos árpád
kispál, a sztár
unikum
csalitos
csalafáló matulabácsi
meg ilyesmik

más: szürreális hétvégém csütörtökön kezdődött a crbnfls fellépésével, ahol egyrészt nagyterpeszben, előrehajolva fogyasztottam a mézeságyasmeggyet, majd hazafelé pistirendőr szét akarta lőni nekem a combinót. nem engedtem neki. pénteken kajafáskodás pason, kitérő anotherdayre, találgatása annak, hogy mi van eszterrel (kábé no válasz, azóta sem, én már semmit sem értek), kocsmaturné a szavanna ivóban goofyval, budaibohémban onedin kapitánnyal és a pvc-libazsírral, majd továbbállás az aranyosba. le a pékekkel és tiestoval, éljen tony soprano, aki egyrészt elment vagánynak (csók a családnak), másrészt elhagyta a szatyrát. a pultos röhögött, amikor ordítottam robival, így hazamentünk.

szombaton át anyuékhoz, miután majdnem elájultam a fájdalomtól. az ebéd isteni volt, utána szunya, vissza kettő padlógáz, rendrakás, ruha-beáztatás. páréba el, különféle italok bősz fogyasztása, tűzvész pusztít ausztriában, fellökött a kétméteres matróz, akinek a gallérját markolva üvöltöttem az arcába, majd roptuk, igen sokáig. éljen az ünnepelt transzformer, a lavizindíeeeer, a 907-es busz és a törley. a másnapi eszmélkedés pedig a legfinomabban kifejezve is csodálatos volt - mosolygós nyugalom, kávé, croissant, izmok jóleső húzódása, levegőben lógó izék.

vasárnap kései ebéd székesfehérváron, calapp, siri és a szépenalvó. maszkimálisan pozitívan álltam mindenhez - egy darabig. aztán viszont már betalált minden, még a kedvességgel álcázott megjegyzések is, és örökre bemorcosodtam. vonatút hazafele a kendőmön, mert A TIRPÁK UTASOK BASZTAK LEVENNI A LÁBUKAT, PAKKJUKAT, LAPTOPOT AZ ÜLŐHELYEKRŐL, majd bevásárlás a szittya zöldségesnél, és haza, végre, noha egyedül.

hát, egyelőre várakozó állásponton.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr28610730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v · http://enba.hu 2008.09.05. 19:19:49

"kajafáskodás" nabazmeg, jogdíjat ide, ötlettelen pina.

cigarettachick 2008.09.07. 10:50:48

amint számlákkal bizonyítod a kifizetett jogdíjakat kazinczyéknak, stb, agresszor pöcs.

v · http://enba.hu 2008.09.09. 22:45:48

mit loptam én a félszemű fasztól az image-on kívül, he?
süti beállítások módosítása