zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

régen, de újra

2008.07.21. 10:06 cigarettachick

megvolt, túléltük, nehezen. péntek délutántól konstans alkoholfogyasztás, így már tudom, hogy ha mértékkel is, de kedvelem a whiskeyt. ami jó volt, az nagyon jó (nouvelle vague, szombat reggeli munkakávé, vágás, hangulat), ami meg rossz, az alkohollal tompíttatott. igen, szombat este állva aludtam el a taxira váró sorban, de mentségemre szóljon, hogy csak sokat ittam gyógyszerre, és nem rúgtam be. tegyük hozzá, a hatás a másnapi full pszichedéliában csúcsosodott ki, és onnan tudtam, hogy klasszikus fesztiválélményem volt, hogy mocskosnak éreztem magam, kívül-belül. valahogy teljesen helyénvalónak tűnt szilárd és határozott álarcban nyomni az egészet, self-securing. persze jönnek ilyenkor még az örülni való érzések, amikor azt hiszed, te jobban érted, ráhangolódsz, érzed, hogy mi van, aztán nyilván kiderül, hogy ez teljesen mindegy, senkit sem érdekel, úgyhogy legyintesz, és iszol tovább. (olykor persze szembejön egy mr. övtáska.)

ájbinak vége, lehet erről bármit mondani, de minek.

közben aztán rengtege munka és költözködés, lassan minden csomagolva, szállítva vagy éppen az előtt. gubó téblábol a lakásban, várja, hogy mi lesz, eddig csak magába volt zárva, most már egy külön doboza is lesz, csak még az nem derült ki, éppen lepkésedik, vagy ez lesz a standard állapot.

de ha el kéne mondanom, pontosan mit csináltam a volt óta, nem tudnám. zajlás van, támpontokkal - anyuval, anyukával, egy kósza sörözés kiskirályfival, '68-as konferencia úgy, hogy közben ketten a pokolba kívántak, és szerencsére nem kellett kontaktust teremtenünk, és el akartam bújni, de nem lehetett. mindegy, amit akartam, megvalósult - anyaggyűjtés - a többi pedig lényegtelen.

egyébként vissza kéne fognom a vásárlásaimat, mert mostanában sok volt, de megnyugtat, hogy kevés olyan dolgot vettem, amire a szó szoros értelmében nem volt szükségem - de azoknak is örülök, és rendszeresen használom.

szombati 4k-vízicsata pedig vicces volt (igaz, majd' megfagytam utána), castro bistro és anyuka, majd gödör. finom mojitók, majd találkozás péterrel, aki jobban nézett ki, mint ahogy érezte magát. houston, houston, we have a problem - holnaptól űrblogger leszek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr43577667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása