zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

elmúlt

2008.02.25. 21:08 cigarettachick

na hát kérem az van, hogy a bizakodvány eltűnt.
a függetlenségem még tulajdonképpen egy héten át teljesedett ki. ma leültünk gyönyörű gyermekkel még egysezr, utoljára átbeszélni a dolgokat. nem nagyon siekrült, az elektív mutacizmusa engem is elnémított. éreztette, hogy semmi mondanivalója sincs számomra - én meg úgy döntöttem (laci tanácsára), nem játszom tovább azt, amit eddig: nem engedem meg magamnak, hogy sírjak, hogy annyi mézet adagoljak a keserű pirula mellé, hogy ne is érezze az ízét, és vártam, hogy ő mondja el a dolgait.

nem jött.

nem mondott szinte semmit. beszéltünk semmiségekről - ez amúgy nagyon szórakoztató volt, de mindig jó volt vele dumálni - és kész. és ettől lettem egyre idegesebb, mert túl jól éreztük magunkat ahhoz, hogy kibökjem, nem gondoltam meg magam.

na, pont ezért tettem meg azon nyomban.

remélem nem látta rajtam, hogy összeszakadok ettől, és azt hiszi, egy kegyetlen picsa vagyok, aki egyetlen könny elhullatása, és a minimális idegesség nélkül mondja el neki, hogy tényleg vége. mert akkor talán meggyűlöl annyira, hogy ne fájjon neki. nekem már fájt eleget. elég volt egymás sorsának rontásából.

persze, mondott most is olyanokat, ami szarul esett, bántó volt. és most nem volt kedvem elnézni. kiakasztott, na. nem akartam, hogy egy kábé hatéves sztorinak így legyen vége. (nem, nem hat évnyi együttlétnek. hat év mindenfélének.) elhúztam a vérbe. lacival ittunk egy sört, majd ő elment órára (előtte még elmesélte legutóbbi randi-élményét, na őt sem irigylem).

és most nem merem megnézni a mailjeimet, mert félek, hogy írt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr53354352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása