zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

jaj még

2008.07.21. 10:13 cigarettachick

a legutóbbi napidalról pedig annyit, hogy a fesztiválon két alkalommal hallottam: egyszer élőben, egyedül, elcseszve, egyszer pedig szombat éjjel, hármasban, kézenfogva, és senki nem értette, min röhögök sírva. magamon, drágáim, ez is tud szórakoztató.

jaj, elfelejtettem még egy hirelen jött és jól sikerült beszélgetést zozóval és dömével, ami szerintem mindhérmunkat megnyugtatott. már azt is tudom - tőlük - milyen lesz a férjem. aggódom is.

hogy tamás kifejezésével éljek, nemcsak én vagyok love-vak, de úgy tűnik, a love is én-vak. mindegy, bírjuk. hétvégén viszont balatone, és egyetlen, férfiakkal kapcsolatos tervem, hogy váltok pár mondatot rudeboy-jal, remélhetőleg kicsit se zavarban, viszont hatékonyan. nem, nem dugni akarok, hanem rövid interjút és segítséget munkához.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr44577671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása