zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

reccs

2008.06.19. 23:09 cigarettachick

lever, török. nem, nem foci.
orfű kimarad, mert nem tudtam műszakot cserélni, de főleg mert kolléga annyira nyilvánvalóan éreztette velem, hogy ezt ő akarja csinálni, másik férfikollégával, és ez az ő játszóterük, a csajaik meg otthon, és nehogymá ebbe belepiszkítsak. nehéz tudomásul venni. de persze muszáj. így viszont éppencsaknemcsörte-kollégával dolgozom egész hétvégén.

igen, kurvára bassza a csőröm. röhögni és sörözni akartam, meg pasora menni, meg úgy egyáltalán: fesztiválozni. élni.

főleg azért, mert az utóbbi egy hónapban olyan munkát végeztem, amelyet nem hogy nem élveztem, de kimondottan undorodom is tőle. tudom, hogy a szakmámbeli emberek többsége ezzel kezdi, de miért kell nekem még mindig ezt csinálnom? ennyire szarul végzem a munkámat, hogy másra nem vagyok alkalmas? komolyan kizárólag ostoba és szép emberek nem létező lelkével vagy életének aktualitásával kell foglalkoznom? mi rosszat tettem ezért?

elkeserít és dühít ez az egész. azt hiszem, valamit nagyon elbasztam. és nyilván amíg lehet, csinálom legalább ezt, mert ez legalább olyan dolog, ami közel áll ahhoz (technikailag persze), amit valóban szeretnék. de most nagyon nem vagyok feldobva. és fogalmam sincs, mikor lehetek újságíró. mert most hányhatnékom van a szeméttől - amit magam gyártok.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr26529932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrisbé 2008.06.20. 10:14:19

Lesz paso a Múzeumok Éjszakáján is, csekk:

www.muzeumokejszakaja.hu/program.php?programok_id=1563
süti beállítások módosítása