zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

jaj

2008.06.08. 14:59 cigarettachick

ez most erősen úgy tűnt, mintha, pedig azért a pozitívum több volt.
még a házidolgozat-gépelés is jó, ha anya közben mellettem alud, a kutya pedig félig kinyújtott nyelvvel horkol a karosszékben. nem vicc, tényleg képes rá, visítva röhögtem.

aztán niki átgurult értem, sikerült megint 8 körül nekilátnunk a főzésnek, viszont megérte. a borban, fokhagymával, citrommal és házi vajjal (hááháá!) párolt rák citromos kuszkusszal, kazalnyi zöldséggel, illetve a rebarbara-krémes pavlova-torta, s mindez ukrán vörös ill. martini-pezsgővel leöblítve...mmhhhhh.

és mindjárt végzek az első két leadandóval. juhhú.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr9509704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nausea · http://nausea.freeblog.hu 2008.06.09. 12:17:15

Kincsem, kit vélsz felfedezni az alábbi képen?;)

nausea.freeblog.hu/files/Clip_3.jpg

cigarettachick 2008.06.09. 12:33:56

ez Ő!
:)
Jézussal hogy állsz?

gabesz 2008.06.09. 12:52:13

Azért az az ukrán vörös martini-pezsgő jó lehetett.

nausea · http://nausea.freeblog.hu 2008.06.09. 12:53:16

Ha meg is jelent volna, bizonyára kaján vigyorral bámult volna a képembe, és pödörgette volna hosszú, porondmester-bajszát.

Meg aztán:

www.youtube.com/watch?v=cSkFYA4ppSk

(Egyébiránt máris hiányzol;)

cigarettachick 2008.06.10. 00:09:18

gabesz: ukrán vörös (1 üveg), martini-pezsgő (másik üveg) :) és jó volt, szerintem ismételni kéne.
ami meg egyébként TELJES DÖBBENET, hogy összesen annyit költöttünk bevásárlás során (voltak olyan tételek, amelyek nem kellettek a vacsorakészítéshez), mintha egy jó kis marhapörköltet alkottunk volna meg egyszerű körettel. és maradt is annyi, mint a fene - szerintem anyuka még ma is azt ette.
nausea: csilalgom, gyöngyöm. én is epedlek. és köszönöm a tanulságos felvételt :)
*AZ ÉÉÉÉÉÉÉLETEMRE ESKÜSZÖM, HOGY RIGÓÓÓÓJANCSI!*

hamu 2008.06.10. 10:23:26

az már igaz tegnap ettem meg az utolsó adag kuszkusz,zöldség kombót némi utángyártott csirk csíkokkal:)))nyamm
és a végösszeg bizonyította hogy gazdaságos burzsujok vagyunk:))
süti beállítások módosítása