zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

én tényleg

2008.04.20. 11:53 cigarettachick

rengeteg önuralommal viseltem. akkor is, amikor majd' megszakadt a hátam alatta. csak hát sajnos ez sem volt elég.
memo-nak most fel is jegyzem magamnak: ezt is kipróbáltam, és soha többet. mert ez egyszer még elment, de többször nem viselném el, és még nagyobb hülyét csinálnék magamból. tanulság persze van.

mint a front, de tényleg. csak múlna már el.

(és a szemem, basszus, sokkal jobban fáj, mint a fejem, holott a tegnapi 9 rövid és 7 sör nyilván nem múlik el belőlem nyomtalanul.)

és még a piercingemet is kitüsszentettem (vicces: amíg kerestem a sloziban, mézesmázok pinák találgatták, hogy hányok-e.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr84433823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabesz 2008.04.21. 10:38:03

Édesem, de szép lehetett...

cigarettachick 2008.04.21. 10:44:36

a legjobb, hogy nem voltam részeg, nem éltem drogokkal, csak a helyzet volt olyan kib4szottul szívbemarkoló...
azóta persze kiderült, hogy csak én emlékszem maradéktalanul az egész estére.
süti beállítások módosítása