zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

megoldom a világ baját

2008.07.29. 12:08 cigarettachick

most, hogy végre kivetkőztem magamból, remek ötleteim vannak. például, hogy a bombára tereljük rá az árvizet, és lesz cunamink is, az még úgyse volt. illetve azonnal kéne forgatni hollywoodi katasztrófafilmet, occsóér'.

összefoglaló balatoneról is lesz ám, de ahhoz nagyon köll még enerdzsi. addig inkább megosztom veletek, amit ma tanultam:

- Wah di bomboclatt wrang wid u?!
- Ee-eeeee gyal gwane put sum bomboclatt coconut oyil pawn yuh alligata skin.

mai kérdésünk: milyen a jó rudegirl?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr94590811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huruthörcsög 2008.07.30. 22:47:56

Czirmosom, azon gondolkodtam, hogy biztosan ismered-e ezt a formációt, ugye?

youtube.com/watch?v=ZtLYRebyMTI

gabesz 2008.08.06. 23:14:08

Kérdésedről elsőre a derék Custer tábornok elhíresült szavai jutottak eszembe. Igaz, ő indiánokról beszélt.
süti beállítások módosítása