zajlás

a nóta fele még mindig grátisz. nyárnyogás, nyüsszögés, és ami még belefér. útközben aztán kialakul. minden.

Friss topikok

  • MeDana: Fájdalmasan sírtam és sírva röhögtem egyszerre... És Te oda hogy keveredtél el, drága leány? (2009.01.31. 11:33) buék
  • cigarettachick: de hát mézesturbolyám! aszongya, hogy nincs ilyen és igen, próbálta, az á-t a-ra átírni. (2008.12.16. 16:09) helyzet
  • huruthörcsög: Na, de mégis? Jah, és szoNbaton tervezek Gödörbe menni ordenáré. (2008.11.06. 10:35) csakúgy
  • huruthörcsög: Frissülni meg én fogok, mi? Te kis Bolyhos Mackóméz! (2008.10.26. 16:21) ever fallen in love with someone
  • cigarettachick: jó lehetett nektek is :) én még mindig halálomon, szortyogó tüdejjel. és tudod mit? ERIGGYÉ TENGE... (2008.09.23. 15:37) bekk

aggódni persze nem szabad

2008.07.24. 16:31 cigarettachick

főleg ilyenért nem. mégis rossz érezni a kocsonyát odabenn, a nyaktól vállövig tartó kő alatt indul, a gyomorig tart, hideg és receg. nem az lenne, aki, ha nem menne el, nem bizonyítaná be, hogy kis buldózer, nem látna és mondana el mindent, és ne kapna az arcába követ, könnygázt, molotovot és gumibotot.

más: majdnem romba döntöttem a világot, mert felhívtam a 197-et, hogy egy örkény-sztori címéről érdeklődjem. nem tudták, de aztán visszahívtak. kíváncsi vagyok, keresés közben belefutottak-e a különleges tudakozó című sztoriba.

legutóbbi világmajdnemrombadöntésem az volt, mikor a google-ön rákerestem a google-re. de nem veszett el a tér-idő kontinuum.

úgyhogy továbbra is várhatom a holnapot - fél egytől lazuláááás!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cigarettachick.blog.hu/api/trackback/id/tr41583741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása